سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

مهمترین مساله اربعین امنیت زائران است

جانشین ستاد اربعین گفت: تامین سلامت و امنیت زائران مهمترین مساله است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسین کلانتری اعلام کرد : از آنجایی که امنیت مهمترین مساله در بحث اربعین تلقی می شود با تلاش نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی و انجام ماموریت های محوله این کار بخوبی انجام شده است.

وی گفت : در همه بخش ها با توجه به حجم زیاد ترددها بروز نواقص و ضعف ها طبیعی است و این باعث شده تا نسبت به شناسایی و برطرف کردن نقاط آسیب زا اقدام و امکان ارائه خدمات بهتر و بیشتر را فراهم کنیم.

به گفته کلانتری ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سطوح مختلف، ایجاد بیمارستان های مجهز صحرایی در مرز مهران با همکاری سپاه، تامین اجتماعی، شهرداری منطقه پنج تهران و دانشگاه علوم پزشکی استان های معین و تلاش برای تسهیل در صدور روادید برای زائران با استقرار دفتر کنسولی موقت عراق در ایلام از دیگر کارهایی است که ستاد اربعین استان ایلام انجام داده است.

وی تاکید کرد : با وجود اینکه تردد زائران اربعین امسال حدود یک هفته زودتر از موعد پیش بینی شده در مسیر رفت و برگشت آغاز شد بطور طبیعی مسئولان کمیته ها و نهادهای مربوطه برای به هنگام کردن خدمات و اقدام های خود تلاش مضاعفی باید به نمایش می گذاشتند.
 
مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.









انتهای پیام/
برچسب ها: ایلاممهران ، امنیت ، تردد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.