سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاکت بیش از 30 تروریست در حمله جنگنده‌های روسیه به مواضع داعش و جبهه النصره در سوریه

جنگنده بمب‌افکن‌های روسیه با پرواز از خاک این کشور، مواضع تروریست‌های داعش و جبهه النصره را در خاک روسیه هدف قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تلویزیون الاخبایه سوریه، جنگنده بمب افکن‌های روسی از نوع « تو 65 ام اس » با موشک‌های بالدار به مواضع تروریست‌های داعش و جبهه النصره در سوریه حمله کردند که به هلاکت بیش از 30 تروریست و انهدام تعدادی از مراکز فرماندهی و انبارهای تسلیحاتی تروریست‌ها منجر شد.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای تصریح کرد چندین فروند جنگنده بمب افکن دیشب از فرودگاهی در خاک روسیه به هوا برخاستند و بر فراز آب‌های دریای مدیترانه به سمت مواضع تروریست‌ها در سوریه، موشک‌های بالدار شلیک کردند.

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد در این حملات مراکز فرماندهی وابسته به تروریست‌ها، انبارهای تسلیحات، مهمات، مکانهای انباشت تجهیزات نظامی و نیز کارگاه‌های تولید سلاح تروریست‌ها هدف قرار گرفت و این اهداف از طریق کانال‌های متعدد شناسایی به خوبی زیر نظر گرفته شده بودند.

الاخباریه سوریه اعلام کرد نیروهای روسی از سه‌شنبه گذشته، عملیات نظامی گسترده‌ای در ادلب و حلب و حماه با مشارکت ناو هواپیمابر «کوزنتسوف» مستقر در سواحل سوریه آغاز کرده‌اند.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.