سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز

۴۲ هزار و ۹۶۹ نفر از اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه عازم عراق شدند و 5هزار و ۵۸۳ تبعه خارجی هم از این مرز وارد ایران شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان گفت: از اول ماه صفر تاکنون، یک میلیون و ۱۴۷  هزار و ۱۹۰ زائرحسینی از دو مرز شلمچه و چذابه تردد کرده اند.

مسعود مصدقی ، از تردد ۶۷۷ هزار و ۸۳۳ نفر از مرز شلمچه از اول ماه صفر خبر داد و اظهار کرد: تا کنون ۵۳۵ هزار و ۶۳۳ نفر از مرز شلمچه خارج و  ۱۴۲ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی و غیر ایرانی نیز از این مرز وارد کشور شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد شمار ایرانیان خارج شده ۴۹۲ هزار و ۶۶۴ نفر است و ۱۳۶ هزار و ۶۱۷ زائر ایرانی نیز از این مرز وارد کشور شدند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های خوزستان به تردد اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه هم اشاره کرد و گفت:  از اول صفر ۴۲ هزار و ۹۶۹ نفر از اتباع غیر ایرانی از مرز شلمچه  عازم عراق شدند  و پنج هزار و ۵۸۳ تبعه خارجی هم از این مرز وارد ایران شدند تا عازم کشورشان شوند.

مصدقی در ادامه به میزان تردد از مرز چذابه هم اشاره کرد و افزود: ۴۶۹ هزار و ۳۵۷ نفر از مرز چذابه تردد کردند که از این تعداد ۴۰۰ هزار و ۵۸ نفر از مرز خارج و ۶۹ هزار ۲۹۹ نیز وارد شدند.

وی ادامه داد: ۳۹۷ هزار و ۸۳۸ نفر زائران ایرانی و دو هزار و ۲۲۰ غیر ایرانی نیز از مرز شلمچه خارج شدند و ۶۷ هزار و ۹۷۵ زائر ایرانی و یک هزار و ۳۲۴ هزار نفر از اتباع بیگانه نیز وارد کشور شدند .

وی به آمار تردد زائران از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: روز گذشته  ۲۵ هزار و ۶۴۱ زائر ایرانی و ۱۲ هزار و ۲۷۶ غیر ایرانی از مرز شلمچه خارج و ۳۳ هزار و ۱۹ ایرانی و ۱۲ هزار و۲۷۶ غیرایرانی نیز نیز از این مرز وارد شدند.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.