سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان محروم 11 شهرستان کشور توسط بانک سرمایه

رئيس منطقه 4 بانک سرمايه شمالغرب کشور گفت: بانک سرمایه امسال هزینه تحصیلی دانش آموزان محروم 11 شهرستان را در کشور تقبل کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی مولازاده در مراسم اهدای جوایز به دانش آموزان مناطق محروم در روستای نساز خورش رستم افزود: همزمان با سراسر کشور مراسم اهدای وسايل آموزشی و کمک هزينه تحصيلی به دانش‌آموزان توسط بانک سرمايه در دبستان پاسداران روستای نساز خورش رستم اردبیل نیز این مراسم برگزار شد.

وی افزود: برای هر دانش آموز یک بسته آموزشی شامل کیف مدرسه، نوشت افزار مورد نیاز و کارت هدیه به مبلغ 2 میلیون ریال به عنوان هزینه تحصیلی پرداخت می شود.

رئيس منطقه 4 بانک سرمايه شمالغرب کشور گفت: يکی از اولويت‌های اساسی بانک سرمايه کمک به دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان در مناطق محروم است که در اين زمينه طرح اهدای جايزه به اين افراد در مناطق محروم چندين سال است که برگزار می ‌شود و اين برنامه به طور مداوم در اين مناطق در حال اجرا و پيگيری است.

مولازاده با اشاره به اينکه بانک سرمايه برای اينکه بتواند حمايت‌های همه‌جانبه‌‌ای از دانش‌آموزان مناطق محروم داشته باشد برنامه‌های مهمی در دست دارد، افزود: در اين زمينه در مناطق محروم طرح‌های مختلف حمايتی را برگزار می‌کنيم.

وی تصريح کرد: بانک سرمايه که زيرنظر بانک مرکزی کشور فعاليت خود را در راستای خدمات‌رسانی و ارائه تسهيلات به قشر فرهنگيان انجام می‌دهد با هدف جلب رضايت اقشار مختلف مردم درصدد است بتواند اقدامات و برنامه‌های خود را درصدد خدمات‌رسانی تداوم بخشد.

اعطای تسهيلات کم بهره به فرهنگيان توسط بانک سرمايه

رئيس منطقه 4 بانک سرمايه شمالغرب کشور گفت: با برنامه‌ريزی‌های انجام شده تسهيلات کم‌بهره به فرهنگيان کشور اعطا می‌شود و در اين زمينه بانک سرمايه هرساله برنامه‌ريزی مشخصی را انجام داده تا بتواند دغدغه فرهنگيان را برطرف سازد.

مولازاده با اشاره به اينکه قشر فرهنگيان تاثير زيادی در جامعه دارد، افزود: هدف بانک سرمايه جلب رضايت همه اقشار مختلف مردم به ويژه دانش‌آموزان و فرهنگيان است که برای رضايت اين اقشار بانک سرمايه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

وی از همکاری همه‌جانبه بانک سرمايه با آموزش و پرورش خبر داد و گفت: حرکت‌های بسيار خوبی برای حل دغدغه‌های فرهنگيان توسط بانک سرمايه صورت گرفته است و اين اقدامات به صورت متداوم در حال انجام بوده و استمرار می‌يابد.

وی افزود: بيش از 3 هزار کارت هديه بين فرهنگيان توسط بانک سرمايه توزيع شد و ما برای اينکه بتوانيم حمايت‌های همه‌جانبه‌ای از فرهنگيان، اين قشر تلاشگر و فرهيخته کشور داشته باشيم برنامه‌ريزی مشخصی را پيش‌بينی کرديم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.