سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افزایش امنیت، مهمترین مزیت مکاتبات الکترونیکی

مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: مهمترین مزیت مکاتبات الکترونیک افزایش امنیت است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛رضا طالبی‌زاده، مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در جلسه معاونین و مسئولین فناوری ادارات استان کرمان اظهار‌داشت: در استان کرمان 90 درصد خدمات ثبتی به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مزیت مکاتبات الکترونیک افزایش امنیت در جابجایی اطلاعات و جلوگیری از جعل مکاتبات بین ادارات مختلف است ، افزود: گام بعدی در راستای اجرای دولت الکترونیک در اداره ثبت اسناد و املاک ارسال اوراق و مستندات پرونده‌های ثبتی از طریق سامانه با سطح دسترسی مشخص است.

طالبی زاده خاطر نشان کرد:  با برقراری ارتباط الکترونیکی و انجام مکاتبات، اداراتی مانند ثبت اسناد و املاک، دادگستری، شهرداری، مسکن و شهرسازی که مکاتبات آنها زیاد است علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه ارباب رجوع، کاهش ارتباط مستقیم ارباب رجوع با کارمند را در پی دارد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای دولت الکترونیک با استفاده از بستر شبکه دولت و ارتباط آن شبکه با سیستم اتوماسیون ادارات، اداره کل ثبت نیز به دنبال انجام مکاتبات اداری خود با سایر اداراتی است که بیشترین مکاتبات با اداره ثبت اسناد و املاک دارند و این کار به صورت الکترونیک انجام می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.