سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

کاهش 50 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در تبریز

معاون حمل ونقل شهردار تبریز در همایش تجلیل از مربیان سواد ترافیکی، از کاهش 50 درصدی آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی تبریز در نتیجه اقدامات ترافیکی شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وحیدکیا گفت: شهرداری تبریز از یک سال ونیم گذشته تلاش‌های خود را برای اصلاح اشکالات رانندگی و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی را آغاز کرده و خوشبختانه به نتایج خوبی نیز دست یافته است که کاهش 50درصدی آمار کشته شدگان تصادفات مبین این نکته است.

وی ادامه داد: معاونت حمل ونقل شهرداری تبریز، با تمرکز بر روی تاثیر عامل انسانی در مثلث ترافیک، برنامه‌ها و اقدامات خود را آغاز کرده و با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه، سعی در بهبود رفتارهای ترافیکی دارد.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز ضمن اشاره به اقدامات این معاونت در زمینه استانداردسازی تابلوها و علایم ترافیکی، اظهار داشت: طبق دستور شهردار و تاکید ایشان بر نوسازی و استاندارد سازی تابلوها و علایم ترافیکی در معابرشهری، اقدامات لازم را برای تحقق این مهم اجرایی می کند.

وحیدکیا تصریح کرد: امیدواریم با اجرای کامل طرح جامع سیستماتیک افزایش سواد ترافیکی در تبریز، رفتارهای صحیح ترافیکی در بین شهروندان به عادت تبدیل شود و بدین ترتیب، 50 درصد باقی مانده از تلفات ناشی از تصادفات را نیز به صفر برسانیم.

وی در پایان متذکر شد: اقدامات مربیان سواد ترافیکی در زمینه آموزش و آگاهی بخشی به شهروندان مورد رصد قرار می‌گیرد و از مربیان نمونه و فعال، تقدیر خواهد شد.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.