سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری دومین اردوی تیم کشتی آلیش بانوان خوزستان در آبادان

رئیس هیأت کشتی آبادان از برگزاری دومین اردوی تیم کشتی آلیش بانوان خوزستان در آبادان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حسن مختاری آبادان گفت: دومین اردوی تیم آلیش بانوان خوزستان به میزبانی هیأت کشتی آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این اردو چهارم و پنجم آذرماه جاری در سالن کشتی مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کشتی آبادان گفت: زمان برگزاری تمرینات این تیم از ساعت 10 صبح تا 13 و 16 بعدازظهر تا 19 عصر خواهد بود.

مختاری در تشریح برنامه‌های آتی این هیأت افزود: با همکاری ناحیه بسیج آبادان یک تیم به مسابقات قهرمانی بسیج استان خوزستان اعزام خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین اعزام‌های مختلفی را در راستای حضور تیم‌های هیأت کشتی آبادان به اردوهای مشترک در سایر شهرهای استان در پیش خواهیم داشت.

رئیس هیأت کشتی آبادان افزود: برگزاری چند دوره مسابقات چندجانبه با تیم‌های خارج از استان نیز در دستور کار این هیأت قرار دارد، همچنین یک دوره کلاس‌های کارگاهی تغذیه ورزشکاران ویژه خانواده‌ها و مربیان را برگزار خواهیم کرد.

مختاری گفت: برگزاری کلاس‌ها و کارگاه عملی با حضور مربیان و نخستین جشنواره استعدادیابی کشتی با همکاری اداره ورزش و جوانان آبادان از دیگر برنامه‌های آینده این هیأت خواهد بود.

وی به اشاره به اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف افزود: حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استان، اعزام به مسابقات کشتی ساحلی خوزستان و برگزاری مسابقات کارکنان شرکت‌های پالایش و پخش وزارت نفت در آبادان از دیگر برنامه‌های آینده هیأت کشتی آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.