سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تدارک ظرفیت 15 هزار نفری برای اسکان زوار اربعین حسینی

مسئول کمیته اسکان ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت:هیچ مشکلی برای اسکان زوار نداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول کمیته اسکان ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به تدارک ظرفیت 15 هزار نفری برای اسکان زوار اربعین حسینی در استان، گفت: هیچ مشکلی برای اسکان زوار نداریم.
سرهنگ علی یوسفی‌راد گفت: در حال حاضر هر شب به طور متوسط بین 800 تا هزار نفر از زوار عتبات عالیات در اماکن اقامتی در نظر گرفته شده در استان کرمانشاه اسکان داده می‌شوند.
یوسفی‌راد با بیان اینکه تمامی اردوگاه‌های راهیان نور برای اسکان زوار عتبات عالیات آمادگی دارند، گفت: همچنین اماکن اقامتی دیگر نهادها و ارگان‌های استان در کنار مساجد، حسینیه‌ها، مدارس و... آمادگی اسکان زوار عتبات عالیات در صورت نیاز را دارند.
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشا کرمانشاه اشاره‌ای هم به اسکان زوار خارجی عتبات عالیات در اماکن اقامتی آماده شده در استان داشت و افزود: تاکنون بیش از 600 زائر خارجی از کشورهای ترکیه و قزاقستان در استان اسکان پیدا کرده‌اند.
یوسفی‌راد با اشاره به برنامه‌ریزی در راستای استفاده از ظرفیت خادمان راهیان نور برای راهنمایی زوار عتبات عالیات، گفت: این خادمین در مبادی ورودی شهر حضور داشته و خادمین را به سمت اماکن اقامتی هدایت می‌کنند.
یوسفی‌راد با اشاره به رایگان بودن تمامی خدماتی که به زوار عتبات عالیات داده می‌شود، گفت: تلاش می‌شود تا زوار عتبات عالیات بدون هیچ مشکلی در مسیر رفت و برگشت از استان تردد کنند.
مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با بیان اینکه از 10 روز پیش اسکان زوار عتبات عالیات در اردوگاه‌ها و اماکن اقامتی راهیان نور و دیگر نهادها و ارگان‌های استان کرمانشاه آغاز شده است، گفت: اماکن اسکان تا پایان بازگشت زوار عتبات عالیات به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، ظرفیت ، اسکان ، زوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.