سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

دستگیری سارقان "ساختمان‌های نیمه کاره"

سارقان ساختمان های نیمه کاره دستگیر دند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت در سطح شهر ساری، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 13 این فرماندهی روز گذشته حین گشت زنی در محدوده خیابان باهنر دو سارق را حین سرقت از ساختمان نیمه کاره شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهمان به نام های " تقی – ر" و " محمود – ف" از سارقان سابقه دار در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بیش از 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان ساری اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی افزود: مقادیر زیادی انواع ابزارآلات، وسایل ساختمانی و کارگاهی از نامبردگان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با هشدار به شهروندان گفت: حد امکان از قرار دادن ابزار و وسایل ساختمانی پس از اتمام ساعات کاری در ساختمانهای نیمه کاره و در حال ساخت پرهیز کنند و ضمن گماردن نگهبان وسایل ساختمانی را در محلی امن و مطمئن قرار دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.