سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین جشنواره سراسری تئاتر ایثار برگزار می‌شود

این جشنواره با اتکا به تجربیات به دست آمده طی چند سال گذشته، اینک دومین دوره خود را در سطح سراسری تجربه می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن مؤذنی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دومین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه و خلاق ایثار بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره با اتکا به تجربیات به دست آمده طی چند سال گذشته و همچنین برگزاری نخستین دوره این جشنواره در سطح منطقه‌، اینک دومین دوره خود را در عرصه سراسری تجربه می‌کند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شورای سیاست گذاری تئاتر ایثار، درباره اهداف این جشنواره عنوان کرد: ایجاد فضایی مناسب جهت خلق تجربه‌های نوین و کشف افق‌های تازه در عرصه تئاتر خلاق با موضوع ایثار و شهادت، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، انقلاب و دفاع مقدس، تبیین عنصر ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی در اندیشه اسلامی و ملی، بازنمایی تاثیر آن بر جامعه امروز ایران از جمله مهمترین اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.

مؤذنی همچنین درباره بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و مسابقه عکاسی تئاتر از جمله بخش‌های جشنواره تئاتر ایثار است.
 
گفتنی است؛ دومین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه و خلاق ایثار، بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان گلستان و در گرگان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.