سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

خانواده،محوری ترین هدف نفوذ دشمن

خانواده،محوری ترین هدف نفوذ دشمن است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از بیرجند؛معاون تربیت و آموزش پایگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء،صبح امروز در جلسه اختتامیه نهمین دوره ی بصیرت خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق گفت: دشمن تلاش می کند در اعتقادات یکی از اعضای خانواده نفوذ کند، و از این طریق به جامعه ی مسلمانان آسیب برساند.

حجت الاسلام و المسلمین خیر محمدی با بیان اینکه در اتاق فکر دشمن،برای تسلط بر جهان اسلام،فکر و باور شیعیان برنامه ریزی شده است،افزود: دشمن از دو جبهه ی نظامی و فرهنگی به ما هجوم آورده است.

وی گفت:دشمنان اسلام در جبهه ی فرهنگی برای کنترل ذهن و فکر شیعه تلاش می کنند و از آن جا که تمامیت انسان به فکر و اندیشه ی او است، با تسلط بر فکر و ذهن شیعه، بر جامعه ی شیعیان مسلط خواهند شد.

معاون تربیت و آموزش پایگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء افزود: دشمن همزمان با جنگ نظامی به دنبال فتح، ذهن، اندیشه و فکر ما است و چه جایی بهتر از خانواده برای نفوذ و از بین بردن اعتقادات وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خیر محمدی با بیان اینکه همه ما باید به اعتقادات و باور های خود توجه کنیم،گفت: اگر امروز با توطئه ی دشمن مقابله نکنیم،دودش به چشم خودمان خواهد رفت.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.