سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

32 درصد جمعیت استان تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر هستند

رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: از آغاز فعالیت صندوق بیمه روستاییان در استان تاکنون 20 هزار و 424 خانوار تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار گرفتند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛عیسی کریمی با اشاره به اهداف و سیاست‌های صندوق بیمه روستائیان و عشایر اظهار کرد: 64 هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمد مشمول این صندوق بیمه‌ای هستند.

رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این صندوق از سال 1384 فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرد، گفت: از آن سال تاکنون بیش از 20 هزار خانوار را تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار دادیم.

کریمی در ادامه با تاکید بر اینکه 32 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار گرفتند، گفت: از آغاز فعالیت صندوق بیمه روستاییان در استان تاکنون 20 هزار و 424 خانوار تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر قرار گرفتند.

رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد تعداد کارگزاران صندوق بیمه روستائیان و عشایر را 67 کارگزار عنوان کرد و گفت: با استقرار در مناطق مختلف شهرستان‌های هشت‌گانه استان کار ثبت‌نام از متقاضیان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: عشایر و کشاورز دو قشر مولد هستند که مستلزم حمایت هستند لذا بر همین اساس دولت با راه‌اندازی این صندوق و پرداخت 70 درصد حق بیمه شده سعی در حمایت از این قشر را دارد.

کریمی از همکاری خوب فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان کهگیلویه و بویراحمد که در راستای فرهنگ‌سازی و همکاری با صندوق بیمه تقدیر و تشکر کرد و گفت: انتظار می‌رود رسانه‌های استانی اعم از مکتوب و مجازی نسبت به مزایای صندوق بیمه روستائیان و عشایر اطلاع‌رسانی کنند.

این مسؤول مزایای صندوق بیمه روستائیان و عشایر را مناسب عنوان کرد و گفت: امکان نقل و انتقال سوابق بیمه‌شده و دریافت مستمری پیری پس از 15 سال پرداخت حق بیمه و داشتن 65 سال سن و پرداخت دو برابر سهم بیمه‌ شده توسط دولت از جمله مزایای این صندوق است.

رئیس صندوق بیمه روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد از طرح بازنشستگی پیش از موعد روستائیان خبر داد و گفت: این طرح در انتظار تایید شورای نگهبان است.

کریمی در پایان تصریح کرد: روستائیان و عشایری که تحت پوشش صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند با پرداخت 10 سال حق بیمه با سن 70 سالگی بازنشسته می‌شوند.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.