سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

آغاز فعالیت تشکل پیام آوران ایثار فارس

فعالیت رسمی تشکل پیام آوران ایثار استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ راهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس گفت: دوران دفاع مقدس میراثی گرانبها است که حفظ، ترویج و نشر آن به نسل های آینده با هر ابزاری چه با قلم، گفتار و عمل یک ضرورت است.
وی افزود: جانبازان، ایثارگران آزادگان و خانواده های شهدا از جمله اعضای تشکل پیام آوران ایثار هستند که با گذراندن دوره های تخصصی روایتگری به عنوان راویان واقعی آن دوران فعالیت می کنند.
راهی ادامه داد: از بین 70 نفر علاقمند، 50 نفر با گذراندن دوره های مقدماتی و تکمیلی در قالب این تشکل انتخاب شده اند تا در مدارس، دانشگاه ها، کاروان های راهیان نور و محافل به روایت آن دوران بپردازند.
یارنسب مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: روایت کردن یکی از شروط حفظ امانت و روایتگری واقعی از صحنه حوادث و رویداد ها است.
یارنسب با بیان اینکه وقایع دوران دفاع مقدس یک روی سکه است و روی دیگر آن پیام رسانی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت آن دوران است، تصریح کرد: جانبازان، ایثارگران، آزادگان که خود درد های اسارت و وقایع دوران دفاع مقدس را با همه وجود درک و لمس کرده اند بهترین و واقعی ترین راویان آن دوران هستند.
انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.