سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

ارائه خدمات آزمایشگاه و دندانپزشكی به زائران

امسال خدمات آزمایشگاه و دندانپزشكی هم به زائران کربلا ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دكتر محمد مرزوقی رئیس كمیته درمان موكب حضرت احمد ابن موسی (ع) با بیان اینکه در این موکب، خدمات ویزیت، خدمات دارو، تزریقات، پانسمان و مشاوره ای برای زائران پیش بینی شده است، ادامه داد: امسال خدمات آزمایشگاه و دندانپزشكی هم به زائران ارائه می شود.
وی در نشستی با حضور سرهنگ ابراهیم ابراهیمی فرد رئیس بسیج سپاه فجر و اعضای موكب حضرت احمد ابن موسی (ع)، برنامه ها و اهداف موكب را اعلام، وظایف اعضا را مشخص و توصیه های لازم را در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی ارائه کرد.
دكتر محمد مرزوقی با بیان اینکه اعضای این موكب از بین نیروهای نمونه درمانی و بهداشتی استان فارس انتخاب شده اند افزود: دغدغه تمام همکاران در طول سفر و اقامت باید خدمات رسانی در موكب باشد و اینکه به سلامت خود و زائران توجه داشته باشند.
رئیس كمیته درمان موكب، با اشاره به نشانی موكب که در خیابان میثم تمار، فلكه ساعت یا ابطال الطیف، زمین معروف به آیت الله موسوی (ره) واقع است، اضافه کرد: كمیته درمان این موکب از پارسال با همكاری 15 نفر در طول حدود16 روز شكل گرفت و با حدود مبلغ دویست میلیون تومان دارو خریداری، به حدود 53 هزار نفر در روز، خدمات درمانی ارائه کرد.
دکتر مرزوقی ادامه داد: امسال طبق پیش بینی، این میزان چند برابر می شود، بنابراین باید تمهیدات بیشتری در این زمینه در نظر گرفته شود كه در این راستا، تعداد نیروی انسانی موكب را برای ارائه خدمات درمانی به 60نیرو ارتقا دادیم.
رئیس كمیته درمان موكب حضرت احمد ابن موسی (ع) یاد آور شد: زائران کربلای معلی، به ویژه افرادی که بیماری قلبی و عروقی دارند، لازم است اگر بیماری خاصی دارند و داروی خاصی استفاده می كنند، داروهایشان را همراه خود بیاورند، بیماران تنفسی از ماسك های تنفسی مخصوص استفاده كنند و سعی شود در بین راه استراحت كافی داشته باشند تا آسیب نبینند.
او ادامه داد: تاکنون 300 میلیون تومان دارو به كربلای معلی فرستاده شده كه پیش بینی می شود به همین میزان نیز دارو و مواد مصرفی مورد نیاز باشد.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۵۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
حیف شدکاشکی میرفتیم . یکماهه که تلفنی هنوزنتونستیم نوبت بگیریم ازبیمارستان میلادبادفترچه بیمه تامین اجتماعی..