سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

ثبت بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند در فهرست سازمان های مردم نهاد

با صدور پروانه توسط استانداری خراسان جنوبی ، فعالیت بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند، در فهرست سازمان های مردم نهاد استانی قرار گرفت.

رییس هیئت مدیره ی بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند؛گفت:بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند به عنوان یک مؤسسه غیر تجاری با موضوع امور زیر ساختی و توسعه علمی به ثبت رسیده است.

مهندس زینلی افزود:این بنیاد با هدف بهره گیری از توانمندی های مادی و معنوی خیران، تشویق و ترغیب نیکوکاران و نیک اندیشان در تقویت و گسترش زیرساخت های دانشگاه،ثبت شرکتها و مؤسسات غیر تجاری،به ثبت رسیده است.

وی گفت:حمایت از فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری و کمک به تأسیس شرکت های دانش بنیان، حضور، مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای ایده ها و طرح های کاربردی و کارآفرینانه،جهت تجاری سازی و تکمیل چرخه ایده تا محصول از اهداف این بنیاد است.

رییس هیئت مدیره ی بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند افزود:ارائه مشاوره و بسترسازی جهت تسهیل در امر سرمایه گذاری بهینه خیران آموزش عالی، برنامه ریزی و سازماندهی برای جذب کمک های مردمی و دولتی در جهت ساخت و افزایش فضاهای مورد نیاز دانشگاه از دیگر اهداف تأسیس این بنیاد است.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.