سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

احداث بیمارستان صحرایی در هفته ی وحدت

بیمارستان صحرایی زهکلوت در هفته ی وحدت برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رودبارجنوب؛ رئیس بیمارستان فاطمه الزهرا کرمان با اشاره به اینکه این بیمارستان هابه وسیله ی نیروی زمینی سپاه و اصولاً در هفته وحدت در مناطق شیعه وسنّی نشین برگزار می شود، گفت: پارسال10 بیمارستان صحرایی احداث شد که یکی در قلعه گنج و مابقی در سیستان و بلوچستان خدمت رسانی کردند.

دکتر مقدّمی با بیان اینکه این گونه خدمات در حوزه بهداشت و درمان، باعث ایجاد امنیّت پایدار خواهد شد، افزود: در سال جاری 14 بیمارستان صحرایی در دستور کار قرار گرفته است که بیمارستان فعلی به نیّت امام رضا (ع) هشتمین آنهاست که در آن خدمات پزشکی تخصّصی به وسیله ی 30 پزشک متخصّص، در تمامی بخش ها ارائه خواهد شد و خدمات فرهنگی نیز در دستور کار می باشد.

فرماندار رودبارجنوب در این جلسه با بیان اینکه امید است با برپایی این بیمارستان، بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان رودبارجنوب تقلیل یابد، از آمادگی کامل جهت حمایت و پشتیبانی تیم اجرایی بیمارستان صحرایی خبر داد.

وی از هماهنگی با ادارات شهرستان، برای محقّق شدن این امر سخن گفت و افزود: سایر ادارات به مقتضای زمان، بایستی تیم پزشکی و بهداشتی بیمارستان را حمایت نمایند.

این بیمارستان از 22 تا 28 آذر در شهر زهکلوت خدمات پزشکی ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام /ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.