سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

متلاشی شدن شبکه انحرافی عرفان حلقه

با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی شبکه انحرافی عرفان حلقه شناسایی و متلاشی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله استان مرکزی با اعلام این خبر افزوده : در این اقدام هوشیارانه سپاه 17 نفر از فعالان و گردانندگان شبکه انحرافی عرفان "حلقه" در اراک  شناسایی و دستگیر شدند.
 در ادامه این اطلاعیه آمده است :پس از شناسایی و دستگیری این افراد سودجو؛ با بهره گیری از اساتید مجرب 7 نفر از مسترها و ده نفر از اعضای مؤثر این عرفان انحرافی با هماهنگی دستگاه قضا مورد ارشاد قرار گرفتند و از اعمال گذشته خود ابراز پشیمانی و ندامت کردند.
همچنین در این اطلاعیه افزوده شده دشمنان این مرز و بوم همواره درصدد استحاله فرهنگی ملت غیور ایران بوده‌اند و یکی از روش‌های این استحاله، پرورش و حمایت از فرقه‌های نوظهور و به اصطلاح عرفانی است.
مروجین فرقه انحرافی عرفان کیهانی(حلقه) با ادعاهای فرا درمانی‌، عرفان، اتصال به شبکه مثبت و .... عده کثیری را به سمت خود جذب و ضمن ایجاد تشکیک در اعتقادات مذهبی افراد به درآمد هنگفتی از این راه دست پیدا کرده اند. 
انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، سپاه ، شبکه ، انحرافی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.