سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

نشست کمیته پسماند در شهرستان دهلران برگزارشد

معاون سیاسی، اجتماعی دهلران همچنین در جلسه کمیته پسماند شهرستان نیز مدیریت درست پسماند را ضامن جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مجلسی گفت: شهرداری ها باید بر نحوه دفن زباله ها در سایت های دفن نظارت مستمر داشته باشند تا شاهد آلودگی های زیست محیطی در شهرها نباشیم.

وی ضرورت دفن بهداشتی زباله عفونی مطب های خصوصی و بیمارستان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداران در شهرهای دهلران، موسیان، زرین آباد و میمه مشکلات سایت های دفن زباله را پیگیری و برابر اصول بهداشتی نسبت به دفن زباله ها اقدام کنند.

معاون فرماندار دهلران بر ضرورت اجرای مصوبات کمیته پسماند توسط اعضا تاکید کرد و یادآور شد: شهرداران نهایت دقت در اجرای مصوبات این کمیته بویژه در خصوص دفن بهداشتی زباله ها و رعایت فواصل سایت های دفن زباله تا شهر و مکان یابی مناسب در خصوص دفن زباله ها را مد نظر داشته باشند.

در این نشست بر ضرورت رفع مشکلات دفن زباله ها و پسماند در حاشیه شهر دهلران، جمع آوری نخاله های ساختمانی، دفع درست فاضلاب، لایروبی جداول و جمع آوری زباله ها در برخی نقاط حاشیه شهرها تاکید شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، دهلران ، پسماند ، تردد ، مهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.