سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن ایرانی الاصل سوئیس در تیم ملی تنیس+مصاحبه

بازیکن ایرانی الاصل تنیس سوئیس تمایل خودرا برای حضور در تیم ملی تنیس ایران اعلام و مسئولان ایرانی نیز موافقت ضمنی خود را با این موضوع اعلام کردند.

سعيد احمدوند در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور آريا حراجچى، تنيسور ايرانى الاصل سوييس در ايران ، گفت: اين بازيكن بسيار علاقه مند است در ايران و براي تيم ملى تنيس ايران به ميدان برود و فدراسيون تنيس هم خواستار اين حضور است. 

وى ادامه داد: حراجچى اين روزها براى حضور در مسابقاتى در كشور كويت است و بايد پس از بازگشت به سوييس براى گرفتن روادید ايرانى اقدام كند و پس از آن شرايط حضورش در تيم ملى تنيس مهيا شود.

احمدوند با اشاره به پيشرفتى كه حراجچى در سال هاى اخير داشته است، گفت: من سالها اين بازيكن را در تورنمنت هاى مهم ديدم و عملكرد او نسبت به قبل بهتر شده است. به خصوص در بخش دبل كه اتفاقا من هم تصميم دارم در صورت فراهم شدن شرايط حضورش در همين بخش از او استفاده كنم. 

سرمربى تيم ملى تنيس ايران ضمن بيان اين مطلب كه ، حراجچى مى تواند براى تيم ملى ايران مفيد باشد، گفت: از نظر من ايرادى ندارد كه بازيكنى كه به تيم ملى ايران و كسب نتايج بهتر كمك خواهد كرد، در تيم ما باشد. 

احمدوند در پايان در خصوص وضعيت تيم ملی و با اشاره به برگزارى اردوهاى اين تيم، گفت: اردويى چهار مرحله اى را تدوين كرده ايم كه در حال حاضر در مرحله دوم هستيم. پس از پايان اين مرحله به مسابقات فيوچرز تايلند خواهيم رفت تا با آمادگي كامل مراحل بعدى اردو را سپری كنيم. 

انتهاى پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.