سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بهره برداری ازنخستین بزرگراه روستایی خیر ساز کشور

نخستین بزرگراه روستایی خیر ساز کشور در شهرستان مه ولات به بهره برداری کامل رسید .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مه ولات در مراسم بهره برداری ازاین طرح گفت: مشارکت ارزشمند و هوشمندانه ی این خیر ارجمند علاوه بر اینکه به لحاظ کمی ارزش فراوان و قابل تقدیری داشت باعث گردید پروژه ای با ارزش چند برابری در شهرستان مه ولات توسط وزارت راه و شهرسازی اجراء گردد .

عباسعلی بخشی در خصوص بزرگراه روستایی دوغ آباد که کلنگ آن در 22 بهمن ماه سال 92 به زمین زده شده افزود : در اجرای این عملیات که بطول 8 کیلومتر و با عرض 12 متر آسفالت و 1 متر ایلند میانی انجام گردیده با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده که از این مقدار 12 میلیارد ریال سهم خیر محترم بوده است .

وی در ارتباط با اجرای این عملیات گفت :خاکریزی 54000 مترمکعب ،15000 تن آسفالت ، ابنیه فنی 8 دستگاه ، تعداد 2 دستگاه دوربرگردان ، جدول گذاری به میزان 16000 متر طول ، خط کشی به میزان 40000 متر طول از دیگر اقدامات انجام شده در بهسازی و آسفالت این محور بوده است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مه ولات ضمن تقدیر و تشکرو دعوت از دیگر خیرین در شهرستان جهت اجرای طرحهای راهداری و راهسازی گفت:در روند اجرای بهسازی و آسفالت این محور ، نقاط حادثه خیز رفع و موجب افزایش ضریب ایمنی ، روانسازی بار ترافیک و کاهش تصادفات گردیده است .

انتهای پیام//ف.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.