سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

تفاهمی برای ایمنی کارگران

تفاهم نامه بکارگیری مسئول ایمنی در کارگاه های ساختمانی استان مازندران امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در این جلسه گفت: آيين نامه بكار گيری مسوولین ايمنی در كارگاه ها به منظور ارتقای سطح ايمنی و نظام مند نمودن بكارگيری افراد شايسته و واجد صلاحيت در زمينه ايمنی و پيشگيری ازحوادث ناشی از كار و برای صيانت از نيروی انسانی و منابع مادی كشور تدوين شده است.

وی افزود: شناسايي خطر، ارزيابی ريسك، بازرسی مستمر از فرآيند انجام كار و شرايط كار كارگران كارگاه ، ثبت آمار حوادث ناشی از كار، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات مرتبط با ايمنی، نيازسنجی،نظارت برخريد، آموزش، تحويل و استفاده از وسايل حفاظت فردی از مهمترین وظایف مسئولین ایمنی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: گذراندن دوره های آموزشی مرتبط و داشتن مدرک فنی مطابق با دستورالعمل از ضروریات در شرايط صدور تاييديه براي فعاليت مسوول ايمني می باشد.

محسن قربانی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز در این جلسه گفت: کنفرانس ملی HSE در روزهای 5 و 6 دی ماه امسال در مجتمع نفت محمودآباد با حضور مقامات کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.