سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

پذیرایی و اسکان زائران پیاده درمدارس منتخب مشهد

معاون هماهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی از ایجاد طرح گام های عاشقی برای پذیرایی و اسکان زائران پیاده در مدارس منتخب مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسین شادکام در خصوص اقدامات این ستاد در تجهیزمدارس گفت: جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده استراحت‌گاه‌های مختلف  رفاهی درمانی وفرهنگی  را در 180 مدرسه وتعدادی سالن ورزشی برای اسکان و پذیرایی زائرین  پیاده فراهم کرده است .

وی افزود: ساماندهی زائران پیاده توسط ایستگاههای استقبال زائر در ورودی شهر در اختیار کاروان های پیاده از هفتم آذرانجام می شود  وپایان خدمت رسانی این مدارس  شامگاه دهم آذر است  .

معاون هماهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی 
همچنین در خصوص مقدار هزینه جمع‌آوری شده،بیان کرد : هنوز مبالغ نقدی و غیرنقدی دریافت شده جمع‌بندی نشده است، اما با  حمایت‌های جمعیت خدمتگزار 30 مدرسه منتخب هزینه اسکان و پذیرایی به صورت کاملا رایگان انجام می پذیرد.

شادکام در خصوص تعداد نیروهای خدماتی و خادمین زائران نیز اظهار کرد: برای خدمت رسانی به  زائران جمعیت خدمتگزار متشکل از مدیر مدرسه، سرایدار ، فرهنگیان شاغل، اولیا دانش اموزان وخود دانش اموزان همکاری می کنند این جمعیت خدمت رسانی  را با خلوص ‌نیت و‌ بدون دریافت هیچ هزینه‌ای انجام می دهند .


وی گفت: با توجه به آمارهای واصل شده روز به روز به جمعیت زائرانی که برای شروع پیاده‌روی به مشهد  وارد می‌شوند افزوده می‌شود و هر روز‌ آمار به صورت تصاعدی بالا می‌رود.

شادکام یادآور شد:مدارس منتخب در روز نهم آذرماه تعطیل است.

انتهای پیام//ف ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.