سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبادی در نطق میان دستور:

دولت برنامه ای برای انتقال آب به نقاط بحران‌زده ندارد

نماینده مردم بیرجند گفت: دولت هیچ برنامه‌ جامعی برای انتقال آب برای نقاط بحران‌زده کشور ندارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر عبادی نماینده مردم بیرجند در نطق میان دستور امروز دوشنبه 24 آبان ماه گفت: با گذشت بیش از 2 سال از سفر هیئت دولت به بیرجند هنوز خبری از تصمیم دولت برای اجرایی شدن راه آهن و طرح انتقال آب وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: من در شورای اداری در همان زمان عرض کردم که اگر دولت در این سفر مصوبه‌ای برای انتقال آب نداشته باشد عملا کاری انجام نداده است و مهمترین مشکل مردم را نادیده گرفته امروز دولت هیچ برنامه‌ای جامعی برای انتقال آب به نقاط بحران‌زده کشور ندارد. مشخص نیست چگونه و ظرف چند سال آبرسانی به استان‌های بی‌آب کشور صورت خواهد گرفت.

عبادی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: آیا خبر دارید روستاییان ما آب برای خوردن ندارند؟ آیا اطلاع دارید که بسیاری از روستاییان به دلیل از دست دادن کشاورزی به واسطه خشکسالی 18 ساله از بیکاری رنج می‌برند و دولت هیچ برنامه جامعی برای ایجاد اشتغال آنان ندارد.

وی ادامه داد: اگر انتقال آب در کوتاه مدت امکانپذیر نیست؛ حداقل وزیر جهاد کشاورزی را موظف فرمایید اعتبار مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های آبخیزداری استان قرار دهند.

انتهای پیام/


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.