سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از کسب دو مدال طلا و یک برنز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا

آقازاده:حتی با درد زانو هم به مدال طلا دست پیدا کردم

وزنه بردار طلایی تیم ملی نوجوانان کشورمان در خصوص کسب 3 مدال در رقابتهای آسیایی گفت:با انگیزه بالا برای گرفتن مدال طلا به این مسابقات آمده بودم و حتی با درد زانویم به مقام نخست دست یافتم.

تقی آقازاده وزنه بردار اردبیلی دسته 77 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری نوجوانان کشورمان پس از کسب یک مدال برنز در حرکت یکضرب دو نشان با ارزش طلا در حرکت دوضرب و مجموع به خبررنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم پس از یکسال تلاش مضاعف در اردوی تیم ملی زیر نظر محمد حسین برخواه سرمربی نوجوانان کشورمان به مدال طلا دست پیدا کنم. 

وی ادامه داد: با کسب مدال و همچنین اهتزاز پرچم کشورم، شرمند خانواده، آقایان خورشیدی و امینی فرد مربیان تیم ملی، مسئولان فدراسیون و همشهریان نشدم و دست پر به ایران باز می گردم. 

آقازاده شرایط مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا را این گونه شرح داد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا در توکیوی ژاپن خیلی بالا بود و در حرکت یکضرب با درد زانویم وزنه های درخواستی مربی ام را بالای سر بردم. در حرکت دوضرب نیز با توانایی و انگیزه ای که داشتم به مدال های دلخواه خود دست پیدا کردم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.