سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

صدور 50 فقره گواهینامه آموزشی در استان آذربایجان غربی

در ماه گذشته، 50 فقره گواهینامه آموزشی در استان آذربایجان غربی صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اداره آموزش،پژوهش و فناوری در مهر 95 اظهار داشت: در این باره ضمن برگزاری دوره آشنایی با روشهای استخراج سنگهای تزیینی و نما در معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن،50 فقره گواهینامه آموزشی صادر شد.

علی حضرتی با اشاره به برگزاری جلسه فرهنگ سازی آشنایی با شرکت های دانش بنیان برای شهرستان چایپاره گفت: علاوه بر آن، بازدید از واحدهای صنعتی چایپاره به منظور صدور گواهی تحقیق و توسعه در دستور کار قرار گرفت.

حضرتی از جمع بندی و ارسال درخواست 13 واحد صنعتی به وزارت ،مبنی بر ثبت نشان تجاری در ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر مذاکرات تلفنی به منظور تشکیل جلسه در خصوص ثبت جغرافیائی سیب و انگور ارومیه با دفتر مالکیت صنعتی برگزار شد.

به گفته رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی، ارتباط با واحد مستقر در پارک فناوری برای صدور جواز پژوهشی و اعلام آمادگی واحد جهت دریافت جواز در ماههای آینده از سایر اقدامات ماه گذشته بوده است.

وی، تشکیل کمیته بهره وری صنعت، معدن و تجارت و ارسال ابلاغ های کمیته و استعلام برنامه ها و اقدامات بهره وری از حوزه های مرتبط، تهیه دستورالعمل کمیته بهره وری، تشکیل کارگاه ارائه طرح های ممیزی با همکاری انجمن ملی بهره وری و نیز شرکت شهرک های صنعتی را از سایر اقدامات مهر ماه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.