سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

25 هزار نفر خادم افتخاری حریم رضوی شدند

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: تاکنون بیش از 25 هزار نفر در سامانه خادمان افتخاری حریم رضوی ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی قناویزچی افزود: 22 هزار و 342 نفر از طریق پیامک و 3 هزارو 289 نفر از طریق پایگاه اینترنتی در طرح خادمان افتخاری حریم رضوی ثبت نام کرده اند که 218 نفر آن غیر مشهدی هستند.
وی گفت: 10 مرکز اسکان درسطح مناطق با ظرفیت 3 هزار 800 نفر برای زائران پیاده حریم رضوی (ع) در دهه آخر صفر پیش بینی و در حال آماده سازی است.
مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد افزود: مراکز اسکان مردمی توسط مناطق شناسایی می شوند و پس از تایید حوزه مربوطه برای دهه آخر صفر ساماندهی و به بهره برداری می رسد.
قناویزچی با اشاره به  پیش بینی 6 ایستگاه استقبال از زائران پیاده در 5 مبادی ورودی شهر مقدس مشهد؛ گفت: در حال حاضر در منطقه 3 و 7  فعالیت احداث ایستگاه ها آغاز شده و در حال اجرا است.
علاقه مندان برای شرکت در  کمپین مردمی جهاد خدمت می توانند از طریق وب‌ سایت tourism.mashhad.ir/khedmat  ،  ارسال عدد 8 به سامانه پیامکی  1000188 و یا تلفن ملی 096308اقدام به ثبت نام کنند.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.