سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

جمع آوری ۱۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک خیرین به هلال احمر بافق

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان یزد در شانزدهمين مقصد كاروان سلامت و اميد هلال احمر از جمع آوری ۱۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک خیرین به این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عباس احدپور گفت: از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از سوی فرمانداری شهرستان، ۳۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی ۵ هزار زمین اهدا شده، ۷۵۰ میلون تومان نیز ارزش ریالی زمینی دیگر و ۷۰۰ میلیون تومان کمک خیرین گمنام است.

وی افزود: این کمک ها در راستای اهداف جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد.

احدپور با بیان اینکه ساختار قانونمند کردن پایگاه جاده ای در کشور در امداد و نجات تکمیل است تصریح کرد: امداد نجات به اورژانس واگذار شد و هلال احمر فقط بخش رها سازی را انجام می دهد.

وی در پاسخ به اینکه آیا در مورد احداث پایگاه جاده ای بافق – یزد تدبیری اندیشیده شده است خاطر نشان کرد: در صورت تامین فضایی از طریق خیرین و مشخص شدن مسیر و جانمایی ساختمان تکمیل و تجهیز را سازمان هلال احمر بر عهده خواهد گرفت.

در ادامه سرپرست فرمانداري بافق در اين مراسم با اشاره به نشان جمعيت هلال احمر گفت : اعضاي جمعيت هلال احمر نشان ماه بر سينه دارند.

محمد زاده رحماني جايگاه جمعيت هلال احمر را از نظر بين‌المللي بسيار حائز اهميت خواند و خاطر نشان كرد: دو نهاد صليب سرخ و هلال احمر بزرگترين شبكه بشر دوستانه غيرسياسي و امدادرساني جهاني را تشكيل مي‌دهند كه فعاليت هاي آن بر پايه بشردوستانه و نيكوكاري استوار است.

وی با اشاره به لزوم احداث و تجهیز پایگاه امدادی در محور بافق – یزد تصریح کرد: فرمانداری شهرستان فی البداهه در راستای کمک به ساخت پایگاه امدادی و مجتمع درمانی ۲ میلیارد ریال کمک می کند.

زاده رحمانی همچنین بر تکمیل خانه های سلامت در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.