سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

رادیو قزوین همراه با زائران اربعین

ویژه برنامه "اینجا کربلا" صبح روز اربعین از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ بگفته ی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، این ويژه برنامه با هدف تبیین فرهنگ عاشورا و همچنین بازشناسی مفهوم و فلسفه اربعین حسینی از صدای مرکز قزوین پخش خواهد شد .

حسن اکبری با بيان اينكه ويژه برنامه زنده «اینجا کربلا» در روز اربعين حسيني از رسانه استانی پخش مي شود افزود: اين ويژه برنامه با حضور کارشناسان دینی، فضيلت زيارت اربعين و بازخواني كاركردهاي این همايش بزرگ را بررسی خواهد کرد.

اکبری خاطر نشان كرد :گزارشگر اعزامي راديو قزوین به كربلا در اين ايام با برقراري ارتباط زنده و مستقيم، حال و هواي زائران در مسيرهاي پياده روي به سمت عتبات مقدسه را منعكس مي كند و به پوشش مراسم اربعين حسيني نیز در كربلاي معلي مي پردازد.

وی افزود: ارتباط زنده با شبكه‌هاي سراسري، ارتباط مستمر با راديو اربعين و همچنین ارتباط با مراکز استان های واقع در منطقه مرزی برای اطلاع از وضعیت و حال و هوای زائرین اباعبدالله(ع) از دیگر بخش های مهم این ویژه برنامه برای پوشش این حرکت عظیم جهانی است.

 ویژه برنامه «اینجا کربلا» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و گویندگی ناصر لامعی صبح روز اربعین به مدت 90 دقیقه از ساعت 9:30 تا 11 از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش مي شود.

انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.