سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

مرگ 454 نفر و مصدومیت بیش از 10 هزار نفر در حوادث رانندگی آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مرگ 454 نفر در هفت ماهه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صمدی‌راد گفت:در هفت ماهه اول امسال فوت‌های ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی 454 نفر بود که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد 474 نفر بوده، کاهش حدود چهار درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت در استان 376 نفر مرد و 78 نفر زن بودند.

وی افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 290 نفر در جاده‌های برون شهری، 108 نفر در مسیرهای درون شهری و 38 نفر در جاده‌های روستایی و 18 نفر در جاده‌های خارج از استان یا نامعلوم گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان افزود: در مهر ماه سال‌جاری تعداد 64 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با سال گذشته در همین مدت هفت نفر کاهش یافته است.

صمدی‌راد گفت: در 6 ماهه اول سال‌جاری تعداد مصدومان حوادث رانندگی 10 هزار و 223 نفر بوده است که از این تعداد 2 هزار و 732 نفر زن و 7 هزار و 491 نفر مرد بودند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی 10 هزار و 225 نفر گزارش شده بود دو نفر افزایش داشته است.

همچنین در مهرماه امسال یک هزار و 410 نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم شدند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 5 درصد کاهش نشان می‌دهد.

صمدی‌راد اظهار داشت: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال 94 در استان 772 نفر بود که از این تعداد 153 نفر زن و 619 نفر مرد بودند و مصدومان این حوادث نیز در سال گذشته بالغ بر 15 هزار و 374 نفر گزارش شده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.