سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

اجرای طرح نظارت بر عرضه کالا و خدمات در ایام اربعین

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از اجرای طرح نظارتی این سازمان بر روند عرضه و تقاضای کالاها و خدمات در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ براری با اشاره به اجرای طرح سراسری اربعین گفت: در اجرای این طرح تعدادی از استانها که به نحوی افتخار پذیرش و حضور زائران کربلا را دارند تحت عنوان استان های هدف مشخص شده اند.

وی با بیان اینکه با توجه به اقامت یا عبور زائران اربعین در این استانها طرح های نظارتی بیشتر نمود خواهد داشت افزود: هدف از اجرای این طرح اعمال نظارت بر روند توزیع و عرضه کالا و خدماتی است که متناسب با این ایام صورت می گیرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان با تاکید بر اینکه بر روند حمل و نقل بین شهری، خدمات هتل داری، رستوران ها و غذاخوری ها و کالاهایی که به صورت یومیه مصرف می شود نظارت خواهیم داشت، افزود: این طرح از ابتدای هفته جاری آغاز شده و به مدت دو هفته ادامه دارد.

براری با اشاره به اینکه شعب اداره کل تعزیرات حکومتی به صورت سیار و متشکل از نمایندگان دستگاه های نظارتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، راهداری، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی بر روند عرضه و تقاضا نظارت می کنند، گفت: به شکایات افراد در شعب سیار رسیدگی می شود.

وی افزود: افراد می توانند شکایات خود را از طریق شماره ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت انتقال داده و یا شکایت خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان تعزیرات حکومتی ارسال و یا موارد را با شماره تماس ۳۳۳۲۵۰۵۸ ۰۶۶در میان بگذارند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.