سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

زائران خراسان رضوی با 1500دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام می شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از اعزام زائران این استان به کربلا بوسیله هزار و 500 دستگاه اتوبوس در ایام اربعین خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری افزود: این تعداد اتوبوس زائران پیاده اربعین حسینی را از طریق مرزهای شلمچه و چزابه انتقال می دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان رضوی معین استان خوزستان تعیین شده، به تشکل های صنفی بخش حمل و نقل عمومی جاده ای استان ابلاغ شده است از صدور بلیت، قرارداد دربستی و صورت وضعیت برای مرز مهران خودداری کنند.

وی گفت: مرز خروجی زائران این استان، شلمچه و چزابه تعیین شده و همچنین با وجود ظرفیت ریلی استان، هماهنگی های لازم برای افزایش توان ریلی به منظور جابجایی زائران با اداره کل راه آهن استان صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: پیش فروش بلیت اتوبوس برای مرز شلمچه از 14 آبان ماه امسال و برای مرز چزابه از 15 آبان آغاز شده و تا 30 آبان از طریق سامانه های اینترنتی خرید بلیت، دفاتر فروش بلیت و تلفن پیش خرید 38086 ادامه دارد.

وی اظهار کرد: توصیه می شود زائران به صورت گروهی به شرکت های حمل و نقل مراجعه و قرارداد دربستی منعقد کنند تا در برگشت مشکلی نداشته باشند و انعقاد قرارداد با این شرکت ها را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی گفت: به مدیران فنی شرکت های مسافربری تاکید شده است قبل از انجام سفر، بازدیدهای فنی از اتوبوس ها را با دقت انجام دهند.

نصری از مردم و زائرین کربلا خواست هرگونه تخلف یا شکایت احتمالی را از طریق سامانه پیامکی 1000525 یا شماره تلفن 38519502 به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام//ف.ض

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.