سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نظارت بر موسسات گردشگری آذربایجان شرقی

طرح نظارت ويژه بر فعاليت هتل ها، مهمانپذيرها، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى در آذربایجان شرقی شروع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی بیان کرد: طرح نظارت ويژه بر فعاليت هتل ها، مهمانپذيرها، مسافرخانه ها، واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى از آبان ماه امسال با هدف ارتقای کیفیت موسسات گردشگری در استان اجرا مي شود.

حجازی گفت: در این طرح، گروه های بازرسی محسوس و نامحسوس، کار پایش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات به گردشگران و مسافران، نظافت و شرایط بهداشتی محیط، وضعیت کارکنان و همچنین کیفیت و نحوه عرضه غذا در واحدهای پذیرایی بین راهی و سفره خانه هاى سنتى را مورد بررسی قرار می دهند.

وی افزود: این طرح پیرو جلسات برگزار شده با مدیران موسسات گردشگری در راستای آماده سازی این موسسات و ارتقا سطح خدمات مطابق استانداردهای بین المللی صورت می گیرد ، پس از انجام بازدیدهای میدانی، نتایج بازرسی ثبت و بر اساس رتبه ‌بندی کارشناسان این اداره کل موسسات گردشگری درجه بندی می شوند.

حجازی ابراز کرد: تیم های نظارتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی بازدیدهای دقیق در صورت مشاهده هر گونه تخلفی با متخلفان نیز برخورد خواهند نمود.

انتهای پیام/ا


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.