سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

برگزاری گردهمایی هیأت‌های ورزش بیماران خاص در رامهرمز

گردهمایی هیأت‌های ورزشی بیماران خاص در رامهرمز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ رئیس هیات بیماران خاص استان خوزستان کیومرث حاجی‌زاده در این گردهمایی گفت: در حال حاضر 30 هزار نفر بیمار خاص را در سطح استان داریم که 200 ورزشکار در بین آن‌ها وجود دارد.

وی افزود: جایگاه هیات‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در سطح استان تثبیت‌ شده است و جایگاه بالایی را در حال حاضر در سطح کشور داریم.

رئیس هیات بیماران خاص استان خوزستان گفت: ضرورت دارد مسؤولان و خیران نگاه ویژه‌ای به بیماران داشته باشند و این قشر آسیب‌پذیر جامعه را مورد حمایت ویژه قرار دهند.

وی افزود: باید راه‌های اشتغال‌زایی برای این قشر را ایجاد کنیم و با نگاه خیرخواهانه مردم بتوانیم این قشر از جامعه را امیدوار به زندگی نگه‌داریم.

حاجی‌زاده گفت: برای نخستین بار هفت ورزشکار پیوند اعضاء داریم که به مسابقات کشوری خواهند رفت و در بحث مدال‌آوری نیز کارهای خوبی صورت گرفته و در حال حاضر 20 هیات شهرستانی تشکیل‌شده است.

وی افزود: تاکنون کمک‌های مسؤولان در شهرستان و استان بسیار خوب بوده است و امیدواریم سایر مسؤولان و خیران و مردم از نزدیک با مشکلات این بیماران آشنا شوند.

پس از گزارش هیات استان و هیئت رامهرمز، مسؤولان هیئت‌های شهرستان‌ها مشکلات خود را مطرح کردند و در پایان به‌رسم یادبود به خیران و برخی از اعضاء فعال هیات رامهرمز لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.