سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

رشد 31 درصدی تولید خودرو در خراسان رضوی

تولید خودرو و قطعات آن در خراسان رضوی 31 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در شانزدهمین جلسه ی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اعلام این خبر گفت:افزایش تولید خودرو در  طی 7 ماه ابتدای سال ورشد 31 درصدی قطعه سازی بوده است.
راضیه علیرضایی با بیان اینکه صنعت نقطه مطمئنی برای رشد اقتصادی است.افزود:خراسان رضوی از نظر تعداد پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی از ابتدای امسال رتبه اول کشوری و از نظر مبلغ اعطای تسهیلات نیز رتبه سوم کشور را دارا است.
او خاطر نشان کرد : پروژه هایی جدید صنعتی نظیر چهار واحد فولادی در شهرستان های خواف و نیشابور، یک واحد کاغذی در بینالود و دو واحد شیشه در شهرستان های تربت جام و فریمان از جمله پروژه هایی است که با هزینه دو تا 3 هزار میلیارد تومان در حال اجراست.
علیرضایی خاطر نشان کرد: همکاری تمامی دستگاه های اجرایی برای سرعت بخشیدن به اتمام این پروژها تا پایان امسال ضروری است.
استاندار خراسان رضوی پس از استماع گزارش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص روند اجرای مصوبات ستاد، اظهار داشت: بنا بر ابلاغ ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور، تمامی دستگاه ها مکلف به اجرای مصوبات ستاد تسهیل می باشند.
علیرضا رشیدیان افزود: هر دستگاهی که به هر دلیل موجهی منع قانونی برای اجرای این گونه مصوبات دارد باید مطرح کند تا از طریق ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پیگیر شویم.
انتهای پیام// ن غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.