سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خباز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازرگانان سمنانی به زودی به "فنلاند" سفر می‌کنند

استاندار سمنان گفت: روابط سمنان و فنلاند در حال پیشرفت بوده و به زودی بازرگانان سمنانی به فنلاند سفر می‌کنند.

محمدرضا خباز استاندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گسترش توسعه تجارت خارجی با کشور فنلاند اظهار داشت: طی یک ماه گذشته اتاق بازرگانی استان سمنان با سفیر فنلاند نشستی برگزار و رئیس پارلمان بین‌المللی دفاع از حقوق شهروندی هم با مسئولان استان دیدار کرد.
 
وی افزود: مدتی است سفیر فنلاند ارتباطی با اتاق بازرگانی استان سمنان برقرار کرده و تاکنون هم از بخش‌های بازرگانی، صنعتی و معدنی استان سمنان بازدید به عمل آورده است.

خباز تاکید کرد: رفت و آمدهای بسیاری از سوی کشور فنلاند در بخش‌ صنایع و معادن استان سمنان صورت گرفته لذا با وجود توانمندی‌های دو طرف، قرار است از سرمایه‌های صنعتگران و کارآفرینان فنلاند در استان سمنان استفاده شود در این میان می‌توانیم صادرات خود را با این کشور فنلاند ادامه دهیم.
 
استاندار سمنان با بیان اینکه مراودات سمنان و فنلاند باعث رونق کشور می‌شود یادآور شد: طبیعتا در آینده روابط سمنان و فنلاند ادامه خواهد داشت و طبق دعوت این کشور بازرگانان استان سمنان به فنلاند سفر می‌کنند و این ارتباط دو طرفه یقینا به رونق اقتصادی و فرهنگی خواهد انجامید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.