سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدی مطرح کرد

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه «پابوس ماه»

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس "پابوس ماه" تاکید کرد: ضروری است تا حرکت بسیار خوب نمایش خدمت‌رسانی هلال‌احمر به زوار در قالب نمایشگاه‌های گسترده‌تر با ایجاد دبیرخانه دائمی آن و فراخوان جذب عکس‌های بیشتر ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه عکس پابوس ماه صبح امروز در نگارخانه صلح موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

این نمایشگاه به‌منظور به تصویر کشیدن خدمات عاشقانه امدادی و درمانی هلال احمر به زائران در اربعین حسینی از امروز تا 7 آذرماه در این محل برپا شده است.

علی اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر در جریان افتتاح این نمایشگاه گفت: ثبت این خدمات حرکت بسیار شایسته و ممتازی است که مخاطب و خریدار خاص خود را دارد و لذا باید تدابیری در نظر گرفته شود تا این آثار در این ایام که نزدیک به اربعین است، بیشتر در معرض دید مردم قرار گیرد و در مکان‌هایی چون فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، نقاط صفر مرزی و ... در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به علاوه باید تدابیری در نظر گرفته شود تا این حرکت ممتاز در نمایش خدمات‌دهی به زائران در قالبی وسیع‌تر و از طریق فراخوان عمومی، برپا و دبیرخانه دائمی نمایشگاه پابوس ماه (خدمات عاشقانه امدادی و درمانی هلال احمر به زائران در اربعین حسینی) ایجاد شود.

نقش رسانه ها در به تصویر کشیدن خدمات هلال احمر

علی مرعشی؛ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز با حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس پابوس ماه با بیان اینکه خدمات رسانی هلال احمر در جای جای کشور و بخصوص در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات همیشه مورد اذعان مسئولان بوده است، خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند با مستندسازی فعالیت های هلال احمر و نمایش این مستندات، مردم را درباره خدماتی که جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می دهد، آگاه سازند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.