سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

لزوم توجه به بیماران خاص در خوزستان

رئیس هیات بیماران خاص خوزستان گفت : ضرورت دارد مسئولان و خیران نگاه ویژه‌ای به بیماران داشته باشند و این قشر آسیب‌پذیر جامعه را مورد حمایت ویژه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهوازکیومرث حاجی‌زاده رئیس هیات بیماران خاص استان خوزستان در  گردهمایی هیات‌های ورزش بیماران خاص که  در رامهرمز برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر 30 هزار نفر بیمار خاص را در سطح استان داریم که 200 ورزشکار در بین آن‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: جایگاه هیات‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء در سطح استان تثبیت‌ شده است و جایگاه بالایی را در حال حاضر در سطح کشور داریم.

وی افزود: باید راه‌های اشتغال‌زایی برای این قشر را ایجاد کنیم و با نگاه خیرخواهانه مردم بتوانیم این قشر از جامعه را امیدوار به زندگی نگه‌داریم.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: برای نخستین بار هفت ورزشکار پیوند اعضاء داریم که به مسابقات کشوری خواهند رفت و در بحث مدال‌آوری نیز کارهای خوبی صورت گرفته و در حال حاضر 20 هیات شهرستانی تشکیل‌شده است.

وی در پایان گفت: تاکنون کمک‌های مسئولان در شهرستان و استان بسیار خوب بوده است و امیدواریم سایر مسئولان و خیران و مردم از نزدیک با مشکلات این بیماران آشنا شوند.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.