سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

ویژه برنامه های گرامیداشت روز کتاب، در استان اصفهان

همزمان با ایام گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار برنامه های فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان گفت: در حال حاضر از مجموع 292 کتابخانه در استان 176 کتابخانه نهادی، 112 کتابخانه مشارکتی و 4 کتابخانه بصورت مستقل مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

امیر هلاکویی با اشاره به فعالیت 58 کانون ادبی، 50 گروه مطالعاتی و 42 کانون قرآن و نهج البلاغه در کتابخانه های عمومی استان گفت: از ابتدای سال جاری در قالب طرح کتاب‌خوان ماه، ماهانه 4 عنوان کتاب بصورت پوستر ارائه شده است .

وی افزود: در حوزه عمرانی 25 طرح در حال احداث است که با بهره برداری از این طر ح ها کتابخانه های نهادی استان به 200 خواهد رسید.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به افزایش 20 درصدی اعضای کتابخانه های عمومی در دو ماه اخیر ادامه داد: در سال 94،‌84 هزار و پانصد جلد کتاب و 92 هزار و پانصد عنوان نشریه به کتابخانه های عمومی ارسال شده که این سرانه در شش ماه نخست امسال به 44 هزار نشریه و بیش از 80 هزار جلد کتاب رسیده است.

امیر هلاکویی با اشاره به عضویت رایگان کتابخانه های عمومی در روز 24 آبان افزود: در این روز هم استانی ها می توانند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان بصورت رایگان به عضویت کتابخانه درآیند.

وی افزود: در روز 24 آبان به همت کتابخانه تخصصی نابینایان استان از تولید کنندگان کتاب گویا و اعضای فعال این کتابخانه تقدیر می شود.


انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.