سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فریاد شیران: سلطانی‌فر می‌تواند ورزش را متحول کند/ تعطیلات لیگ برای فوتبال کشور سم است

مدیر آکادمی باشگاه نفت انتصاب سلطانی‌فر به عنوان وزیر جدید ورزش را آغاز تحول در ورزش دانست.

ناصر فریاد شیران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد وزیر جدید ورزش گفت:‌سلطانی‌فر از چهره‌های شناخته شده‌ سیاسی است و دوره‌ی خوبی را درکنار هاشمی‌طبا درسازمان تربیت بدنی سپری کرده‌، که در آن دوره فوتبال کشورمان رشد خوبی داشته است.

وی ادامه داد: وی آگاهی و اشراف کاملی نسبت به ورزش کشور به خصوص فوتبال دارند، معتقدم سلطانی‌فر می‌تواند ورزش کشور را متحول کند.

ملوانی‌ها فقط 500 میلیون تومان هزینه کرده‌اند

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد مطالبات باشگاه نفت بیان کرد:‌ ملوانی‌ها برای شرکت در مزایده خرید امتیاز باشگاه نفت مبلغ 500 میلیون توامان هزینه کرده‌‌اند که البته اطلاع ندارم این مبلغ به صورت چک تضمینی بوده یا شکل دیگری و در حال حاضر به دنبال پولشان هستند.

وی افزود: اعضای هیئت واگذاری باشگاه نفت از جمله هندی، عماد حسینی و تاجیک باید در مورد این موضوع پاسخگو باشند، چرا که آنها به ملوانی‌ها اعلام کرده‌اند برای دریافت پولشان شکایت کنند، این در حالی است که خود این اعضا به دادستانی شکایت کرده‌آند که چرا شرکت بهنام پیش‌رو مابقی پول امتیاز نفت را به آنها نمی‌دهد.

فریاد شیران گفت:‌ واقعیت امر این است که باشگاه ملوان قصد خرید امتیاز نفت را نداشت و فقط به این خاطر در مزایده شرکت کرد که زمان را خریداری کند. آنها دنبال این بودند با وقت تلف کردن شرایط را طوری پیش ببرند که درمرحله آخر مشتری برای خرید امتیاز نفت با آن قیمت پیشنهادی آنها پیدا نشود و باشگاه نفت به مرحله انحلال برسد تا آنها به این طریق بتوانند صاحب این باشگاه 17 میلیاردی شدند. واقعا باید برای افرادی که باعث ناپدیدشد این تیم با سابقه 50 ساله شدند تأسف خورد.

تعطیلات لیگ برای فوتبال کشور سم است

فریاد شیران در مورد تعطیلات لیگ‌ برتر افزود: در هر صورت مخالف تعطیلات لیگ هستم، چرا که هیچ جای دنیا انقدر تعطیلی ندارد. ما کی روش را به فوتبالمان راه دادیم تا وضع را تغییر دهد اما تغییری در این زمینه مشاهده نکردیم. اعتقاد من این است که این تعطیلات برای فوتبال کشورمان سم است.

ورزشگاه نفت تهران در اختیار کی‌روش و ملی‌پوشان

وی در مورد کارلوس کی‌روش بیان کرد: رفتار سازش گرانه یا منفعت طلبانه کفاشیان باعث شد که کی‌روش در همه‌ اموری که هیچ ربطی به ایشان ندارد دخالت و اظهار نظر کند.

وی ادامه داد:‌ روزی که کی‌روش پا به تیم ملی فوتبال ما گذاشت مردم به علت این که او مربی‌ کاربلد بود و با تجربه‌ای است اظهار خوشحالی کردند. آرزوی همه‌ی ما این است که تیم ملی پیشرفت کند و نتیجه بگیرد همچنین آرزومندم کی‌روش حد خودش را بداند و تنها به کار خود فکر کند.

فریادشیران در پایان افزود: برای پایان دادن به بهانه‌گیری‌ها مداوم کی‌روش می‌خواهم زمینی را با تمام امکانات مدرن و پیشرفته که متعلق به شرکت ملی نفت ایران است را برای تمرینات تیم‌ ملی پیشنهاد دهم تا دیگر کی‌روش بهانه‌ای نداشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.