سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فاکس نیوز: فهرست اعضای تیم امنیتی-نظامی ترامپ در حال نهایی شدن است

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد رئیس جمهور منتخب آمریکا در حال نهایی کردن اعضای تیم امنیتی-نظامی در دولت خود است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی فاکس نیوز اعلام کرد تیم امنیتی-نظامی رئیس جمهور منتخب آمریکا در حال نهایی شدن است.

بر اساس این گزارش، وقتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، در گردونه رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داشت، پنجاه نفر از چهره های شاخص جمهوری‌خواهان در حوزه امنیتی و دفاعی، نامه ای منتشر کردند و گفتند که از ترامپ حمایت نخواهند کرد. متعاقب این رویداد، تیم ترامپ، گروهی متشکل از چهره های کمتر شناخته شده جمهوری خواهان را تشکیل داده است. البته این افراد دارای صلاحیت‌های بالایی هستند.گ

 بر طبق اسناد منتشر شده، گفته می شود «کیث کیلاگ،» ژنرال دوم بازنشسته ارتش آمریکا، هدایت تیم انتقال به دولت جدید آمریکا را برعهده خواهد داشت. 

«رونالد برجیس،» نیز هدایت بخش اطلاعاتی را در این دوران برعهده خواهد گرفت. مایک راجرز، رئیس سابق کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا، نیز بر مسائل مربوط به امنیت ملی آمریکا نظارت خواهد داشت. راجرز که چهار سال هدایت کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان را برعهده داشت، در مارس 2014 اعلام کرد دیگر به دنبال ریاست این کمیته نخواهد بود. این تصمیم پس از علنی شدن برخی از مناقشه های او با یکی از نیروهای تحت امرش اتخاذ شد. 

راجرز که زمانی در ارتش آمریکا حضور داشته و چهار سال هم افسر اف بی آی بوده است، به هنگام انتشار گزارش کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان درباره حملات تروریستی بنغازی در سال 2012 به شدت هدف انتقاد قرار گرفت. این حملات سبب کشته شدن سفیر آمریکا در لیبی و سه تفنگدار و نیروی ویژه آمریکایی  شد. به هرحال، هنوز افراد معرفی شده نهایی نیستند و رئیس جمهور منتخب آمریکا باید انتصابها را در نهایت انجام بدهد. 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.