سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه قم:

شناخت دشمن از ضروریات پیمودن درست مسیر است

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با اشاره به نتیجه انتخابات در آمریکا گفت: شناخت دشمن از ضروریات پیمودن درست مسیر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛امام جمعه قم درخطبه های نمازجمعه این هفته که درمصلی قدس اقامه شد، با توجه به نتیجه انتخابات درآمریکابه عنوان نماد استکبار جهانی تصریح کرد:ایران در جنگ‌های داخلی آمریکاهیچ‌گاه وارد نشده،ما راه و مسیر خود را طی می‌کنیم چرا که شناخت دشمن از ضروریات پیمودن درست مسیر است.

وی افزود:دنیا بداند که ایران آزاد، مستقل و مقتدر، سرنوشت، آرمان و ایده‌های خود را با جناح‌های داخلی و دعواهای درونی احزاب و دولتمردان آمریکایی گره نزده است. 

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی با بیان اینکه این قدرت پوشالی در حال فروریختن است و برخی از قدرت‌های ضعیف می‌خواهند با وصل شدن به این قدرت پوشالی خودشان را حفظ کنند، گفت: قدرت‌های ضعیف باید بدانند که روزی تسلیم اراده ملت‌ها خواهند شد.

خطیب جمعه قم خاطرنشان کرد: دنیا در حوادث اخیر، مردم‌شناسی، آینده‌نگری و پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب را مشاهده کردند؛ایشان مردم‌شناسی عمیقی نسبت به آمریکایی‌ها دارند و با الهام از معارف الهی و بصیرت والا عمق جریانات آمریکا را می‌شناسند، آمریکایی ها بدانند عمق مسائل شما در تیررس فکر و بصیرت رهبری و بزرگان ماست.

وی دربخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و عرض ادب میلیون‌ها نفر به پیشگاه سالار شهیدان است، گفت: اربعین پاسداشت قیام سالار شهیدان و پشتوانه حرکت مظلومان عالم است، از همه شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم باید تشکر کرد و امیدواریم که امسال هم مانند سال‌های قبل شاهد حماسه بزرگ و کم‌نظیر تاریخی باشیم.


انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.