سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

تمرین همبستگی 70 کشور دنیا در اربعین حسینی

بزرگ‌ترین اجتماع دوستداران سالار شهیدان اربعین امسال در کشور عراق متجلی می‌شود تا همبستگی و اتحاد 70 کشور دنیا افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام یوسف یوسف پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های امروز نماز جمعه مرکز استان به دستاوردهای قیام سالار شهیدان برای انقلاب‌های متعدد دینی و اسلامی جهان اشاره کرد و گفت: اربعین حسینی نشانگر دومین حادثه مهم پس از عاشورا است که بزرگ‌ترین اجتماع دوستداران سالار شهیدان در اربعین امسال در کشور عراق متجلی می‌شود.

وی با بیان اینکه قرار است مراسم اربعین حسینی امسال به عنوان گفتمان دینی، فرهنگ سازی دینی-معنوی در جهان مطرح شود، افزود: در این مراسم از 70 کشور دنیا حضور دارند تا بتوانند بار دیگر ارادت خود را به سالار شهیدان ابراز دارند.

امام جمعه موقت ساری گفت: کشور عراق آماده میزبانی از زائران حسینی است، و همگان موظف به رعایت مقررات کشور مسلمان عراق هستند و زائران استان نیز در این زمینه پیشتاز باشند.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود: اربعین حسینی موقعیت ارزشمندی برای محور بیداری و اقتدار معنوی جهان پهناور امروز است.

وی گفت: امروز دولت عربستان غاصبانه بر مکه و مدینه مسلط شده و با پشتوانه شیاطین و استکبار جهانی مردم یمن را به خاک و خون و منطقه را به آتش کشیده است.

وی افزود: قدرت‌های شیطانی امروز با همه توان به کمک عربستان و اسرائیل می‌خواهند انقلاب اسلامی را در تنگنا قرار دهند.

امام جمعه موقت ساری گفت : 44 هزار مازندرانی در همایش اربعین حسینی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.