سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

سرمایه گذاری وهابیون برای پیروزی کلینتون به نتیجه نرسید

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: وهابیون با دلارهای نفتی میلیاردها برای کلینتون هزینه کردند، اما رئیس جمهور هم نشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، آیت‌الله سیدیحیی جعفری در جمع مردم خداجوی کرمان در محل مصلای امام علی(ع) از انتخابات اخیر آمریکا سخن به میان آورد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، "نامزدهای انتخابات آمریکا واقعیت‌های آمریکا را بر ملا کردند".

آیت الله جعفری افزود : پولدارهای یهودی و لابی‌های یهود آنچنان نفوذی پیدا کرده‌اند که هیچ‌کس بدون نظر و رضایت آنها نمی‌تواند، رئیس جمهور آمریکا شود.

وی در ادامه  افزود : قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بهترین قانون است و همه باید به قانون اساسی عمل کنند و اگر جایی تخلفی صورت گیرد، مجلس و شورای نگهبان رسیدگی می‌کنند

امام جمعه کرمان به 24 آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار و آغاز هفته کتاب اشاره کرد و افزود: فرهنگ مطالعه کتاب در بین ما کم‌رنگ است و به‌دنبال مطالعه کتاب نیستیم که نقش بزرگی در زندگی ما دارد.

آیت الله جعفری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند، «صدها جلد کتاب را در فاصله‌های کوتاه مطالعه کرده‌ام» و اگر برنامه‌ریزی و نظم در زندگی انسان باشد می‌توان کتاب‌های زیادی را مطالعه کرد و رهبری اینگونه هستند.

وی تصریح کرد: همه و به‌ویژه جوانان باید به مطالعه توجه داشته باشند و برای رسیدن به اهداف خود راهی به غیر از مطالعه وجود ندارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.