سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی؛

پیشبرد اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری تمام مسئولان است

وزیر کشور گفت:پیشبرد اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری و همدلی تمامی مسئولان به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از تبریز ؛عبدالرضا رحمانی فضلی شب گذشته در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی آذربایجان شرقی گفت:  پیشبرد اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری و همدلی تمامی مسئولان به خصوص نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: حضور ماهانه کارگروه اقتصاد مقاومتی در شهرستان های آذربایجان شرقی بسیار خوب و قابل تایید است چرا که موجب توسعه استان ، تبادل اطلاعات و تصمیم گیری بهتر است.

وزیر کشور گفت: آذربایجان شرقی در حوزه مشارکت های عمومی، سیاسی و اقتصادی جایگاه رفیعی در کشور دارد و برای تامین و تجهیز منابع مالی استان باید از این ظرفیت استفاده شود. 

 رحمانی فضلی خاطر نشان کرد : مصوب شده است در 31 استان کشور سند توسعه روستایی تدوین شود و انتظار می رود آذربایجان شرقی به عنوان استان الگو به دیگر استان های کشور معرفی شود. 

 وی گفت: 300 هزار میلیارد ریال طرح های نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد که 3000 میلیارد ریال آن استانی است و باید برای این موضوع برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.