سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری متخلفان برداشت شن و ماسه از سواحل پارک ملی دریاچه ارومیه

رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه از دستگیری متخلفان برداشت شن و ماسه از سواحل دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛بهزاد شیر پنجه گفت : در گشت و کنترل پارک ملی دریاچه ارومیه مامورین یگان حفاظت این اداره با متخلفان برداشت غیر مجاز شن و ماسه در حریم پارک ملی دریاچه ارومیه برخورد و متخلفان را تحویل مراجع قضایی دادند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی دریاچه ارومیه که در حال گشت زنی از سواحل دریاچه ارومیه مشرف به کوه زنبیل بودند با مشاهده برداشت غیر قانونی شن و ماسه توسط افراد محلی آنها را شناسایی کردند.

شیرپنجه افزود: این افراد به وسیله تراکتور بیل دار و همچنین وانت نیسان اقدام به تخریب بستر پارک ملی دریاچه ارومیه می کردند.

وی اعلام کرد: در این راستا ماموران بلافاصله از ادامه فعالیت این افراد جلوگیری به عمل آورده و متخلفان را از منطقه خارج می کنند و پس از تحقیقات اولیه با تشکیل پرونده قضایی متخلفان را تحویل مراجع قضایی کردند.

رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: یگان حفاظت پارک ملی دریاچه ارومیه به منظور کنترل هرچه بیشتر منطقه در جلوگیری از بروز تخلفات زیست محیطی شامل شکار و صید و برداشت مصالح در ابتدای سال جدید، گشت و کنترل خود را افزایش داده است.

بر اساس قوانین زیست محیطی کشور هرگونه اقدام به تخریب بستر و یا برداشت مصالح از حریم پارک های ملی غیر قانونی بوده و پیگرد قضایی به همراه دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.