سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

تفویض بخشودگی جرائم و تقسیط بدهی مالیاتی

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در راستای کمک به فعالان اقتصادی و حذف تشریفات زائد اداری، اختیارات جرائم و تقسیط بدهی مالیاتی به ادارات کل استان ها تفویض شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد مسیحی در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مراغه با بیان اینکه وظیفه این سازمان عدالت در اخذ مالیات است، افزود: سازمان امور مالیاتی در تلاش است  در کنار تولید و فعالان اقتصادی باشد.

به گفته وی ، سازمان امور مالیاتی با درک وضع کنونی کشور، حمایت‌های زیادی از تولیدکنندگان دارد و دولت تمام همت خود را معطوف این موضوع کرده است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات واحدهای تولیدی قابل حل است، افزود: اگر قدمهای مثبتی از سوی مودیان برداشته شود، بدون شک سازمان امور مالیاتی نیز رضایت‌مندی آنان را فراهم خواهد کرد و این رضایتمندی از شاخص‌های ارزیابی ماموران  مالیاتی است.

معاون مالیات برارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور همچنین گفت: همه بدهی های معوق فعالان اقتصادی در بخش کشاورزی مراغه بخشوده شده است.

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی مجلس نیز گفت: بر اساس قوانین مالیاتی کشور تمام کالاها مشمول قانون مالیات بر ارزش افزوده شناخته نشده و برخی از محصولات از پرداخت این نوع مالیات معاف است.

سید فرید موسوی افزود: محصولات کشاورزی فرآوری نشده مشمول قانون مالیات برارزش افزوده نمی شوند ولی تشخیص اینکه کدام محصول فرآوری شده است مشکلاتی را برای مودیان و ماموران مالیاتی ایجاد کرده است.


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.