سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

عضویت 900هزار دانش آموز خراسان رضوی در تشکلهای دانش آموزی

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی گفت: نقش آفرینی 900 هزار دانش آموز استان در قالب تشکلهای دانش آموزی ظرفیت قابل توجه برای تولید سرمایه های اجتماعی و انسانی جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدجواد حسینی در نشست نمایندگان تشکلهای دانش آموزی خراسان رضوی در استانداری خراسان رضوی افزود: سرمایه های اجتماعی و انسانی زیربنایی ترین و اساسی ترین سرمایه ها در جامعه هستند و دانش آموزان عامل اصلی توسعه آن می باشند.
وی با بیان اینکه ارتباطات اجتماعی باید از بستر مدرسه آغاز شود، گفت: اگر جامعه در آینده به نیروی کارآمد، توانمند و متخصص نیاز دارد بهترین ظرف تولید این نیرو مدارس و بهترین وسیله، معلمان برای تربیت این نیرو می باشند.
معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی افزود: برای اینکه دانش آموزان تولیدکننده سرمایه های اجتماعی و انسانی جامعه باشند باید بستر سازی لازم برای مشارکت آنان در فعالیت های اجتماعی انجام شود که این امر از طریق ایجاد تشکلهای دانش آموزی و نقش آفرینی آنان در قالب تشکلها محقق می شود.
حسینی با اشاره به اینکه دانش آموز نباید تک ساعتی باشد و باید در همه فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشد، گفت: یکی از کارکردهای عظیم نظام تعلیم و تربیت این است که فنون سازشی و تعاملی دانش آموزان با اجتماع را از مدرسه آغاز کند.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.