سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

۳ هزار کلاس درس غیر استاندار در یزد نیاز به بازسازی

اعتبارات دولتی جوابگوی بازسازی و تخریب مدارس نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محمد علی خواجه رضایی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد با اشاره به مشارکت خوب خیران مدرسه ساز در ساخت مدرسه گفت: قطعا اعتبارات دولتی جوابگوی بازسازی و تخریب مدارس نیست و لازم است تا خیرین در این امر مشارکت کنند.
 
   خواجه رضایی افزود: ۴ مدرسه خیری در بافق در حال ساخت است که در اواسط هفته آینده شاهد افتتاح و بهره برداری از دو مدرسه آن خواهیم بود.
 
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان نیازمند ۶۰ مدرسه نوساز در مناطق مختلف استان است گفت:طبق زمانبندی با اداره آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان ظرف ۸ سال آینده مدارس نوساز مورد نیاز می بایست احداث شود.
 
خواجه رضایی ادامه داد : پیش بینی می شود جهت تخریب، بازسازی و ساخت مدارس جدید بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یک سال گذشته خیرین استان مشارکت خیلی خوبی در امر ساخت مدرسه داشته اند یادآور شد:  در ۸ ماه گذشته سالجاری حدود ۳۰ میلیارد تومان خیرین استان در قالب ۲۸ پروژه تامین اعتبار نموده اند.

وی ابراز امیدواری کرد این تعداد پروژه تا پایان سالجاری به ۵۰ مدرسه برسد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: امیدواریم با همت خیرین و تامین اعتبارات از سوی دولتمردان ظرف ۸ سال اینده بتوان سفره مدارس غیر استاندار در استان را بست.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.