سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموعه داستان «اولدوز لاردان بیری قایمیشدی» نقدو بررسی شد

مجموعه داستان «اولدوز لاردان بیری قایمیشدی» روز گذشته در برنامه هفتگی کانون داستان حوزه هنری اذربایجان غربی در اورمیه نقد و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ولدوز لاردان بیری قایمیشدی نوشته «شریف مردی» ، مجموعه ای شامل 12 عنوان داستان به زبان ترکی آذری است که در این برنامه با قرائت بخشی از یکی از داستان های کتاب ویژگی های مختلف آن بررسی شد .

مسئول کانون داستان حوزه هنری انقلاب اسلامی اذربایجان غربی در این بررسی با اشاره بر ویژگی های داستانی شریف مردی ، محتوی کتاب حاضر را نشان دهنده تسلط نویسنده بر ساختارهای زبان ترکی و عناصر داستان عنوان کرد .

در ادامه این برنامه داستان کوتاه «دانشگاه» نوشته شعله رضازاده و داستان کوتاه «زخم شمشیر» نوشته خورخه لوئیس بورخه نویسنده شهیر آرژانتینی ، توسط حاضران در برنامه قرائت و نقد شد که ایراد در ترجمه اثر داستانی مزبور از مسائل مهم مطرح شده در برنامه این هفته کانون داستان حوزه هنری آذربایجان غربی بود .

کانون داستان حوزه هنری آذربایجان غربی روزهای سه شنبه هر هفته با حضور محمد علی ضیائی از اساتید دانشگاه و داستان نویسان برتر آذربایجان غربی در سالن شیخ صفی الدین ارموی شهرستان اورمیه برگزار می شود .

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
یاشاسن