سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

موتورسواران عامل 55 درصد تصادفات مرگ آور

افزون بر 55 درصد تصادفات منجر به فوت در استان را موتورسواران تشكيل مي دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه استان اصفهان در زمينه كشته هاي موتورسيكلت سواران در رتبه هاي بالاي كشوري است اظهار داشت: بيشترين كساني كه در اين گونه سوانح دچار آسيب و صدمه مي شوند نيزجوانان هستند.

سرهنگ رضا رضايي با اشاره به اينكه موتورسيكلت وسيله اي است كه اگر از آن درست استفاده نكنيم باعث مرگ خود و ديگران خواهد شد گفت: استفاده نکردن از كلاه ايمني، سرعت زياد، حركت هاي مارپيچ، عبور از چراغ قرمز، تردد در بزرگراه، استفاده از تلفن همراه در حين موتورسواري و انجام حركات نمايشي در خيابان ها از جمله حركات خطرناكي است كه موتورسواران انجام می دهند که منجر به حوادث مرگبار نيز مي شود.

وی به موتور سوران توصیه کرد : از سوار كردن اعضاي خانواده و فرزندان كوچك خود بر روي موتورسيكلت خودداري كنند زيرا كه كودكان در كم ترين برخورد دچار حادثه مي شوند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه ورود موتورسيكلت به بزرگراه ها ممنوع است بيان داشت: در ورودي تمامي بزرگراه ها تابلوهاي هشداري در خصوص ممنوعیت ورود موتورسيكلت ها به اين محدوده نصب شده است.

سرهنگ رضايي تصريح كرد: هم اكنون دوربين هاي نظارت الكترونيكي دربزرگراه ها فعال است و مانند ساير خودروها ورود موتورسيكلت به اين محدوده ها نيز ثبت و با آنان برخورد مي شود.



انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.